سامانه ثبت آگهی مشاغل 118 work
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3377
سامانه ثبت آگهی مشاغل 118 work

توضیحات آگهی

گیربکس اتوماتیک شکری در تبریز

 تعمیر وفروش  کلیه قطعات گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی

فروش گیربکس  جیلی  سواری 
لیفان ایکس ۶۰
لیفان ایکس ۵۰

خودروهای مدیران خودرو  وکرمان موتور

گیربکس های اتوماتیک پس از گیربکس های مکانیکی و در جهت رفع مشکلات آن پا به بازار گذاشته شد در گیربکس های اتوماتیک راحتی راننده بسیار مدنظر بوده

گیربکس‌ها به همان اندازه که مهم هستند از قطعات متعددی نیز تشکیل می‌شوند. مهم‌ترین بخش یک گیربکس چرخ‌دنده‌های آن هستند که بسته به نوع گیربکس در اشکال و جنس‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ساختمان گیربکس تعداد زیادی چرخ دنده روی هم سوار می‌شوند و بسته به فعالیت هر یک، میزان قدرت و گشتاور انتقالی از موتور به چرخ‌ها مشخص می‌شود. هریک از چرخ دنده‌ها نشانگر یکی از دنده‌های روی دسته دنده‌ (سرعت دنده‌) داخل کابین هستند.
وجود این چرخ دنده‌ها در تمام انواع گیربکس ثابت است اما نوع و تعداد آنها تغییر می‌کند.

در مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک شکری ، در اسرع وقت عیب یابی گیربکس اتومات شما انجام می شود

تعمیر گیربکس های اتومات نیاز به تخصص و تجربه فراوان داشته و در مجموعه گیربکس اتوماتیک شکری متخصصین مجرب حضور دارند.

در مرکز تعمیر ما از مدرن ترین تجهیزات جهت ارائه خدمات تخصصی استفاده می شود

مجموعه گیربکس اتوماتیک شکری با بیش ازچندین سال سابقه و  تجربه در ارائه خدمت تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ، مفتخر است تا بهترین خدمات را به  شما عزیزان ارائه نماید. تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک ، تعمیر و تنظیم ترانسفر باکس ، تعویض روغن گیربکس اتومات با دستگاه

صنعت خودرو ساری چین از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد که بزرگترین صنعت تولید خودرو بر پایه تعداد میباشد .از سال 2009 تعداد سالانه خودرو های تولید شده چینی حتی از تعداد خودروهای تولید شده اتحادیه اروپا و یا ایالت متحده آمریکا بیشتر میباشد.چهار شرکت اصلی تولید کننده خودروهای چینی چانگان ، فاو ، دانگ فنگ و سایک موتور میباشند . بیشتر خودروهای تولید شده این کشور در بازار داخلی خود به فروش میرسد اما تعداد خودروهای صادر شده نیز چشم گیر میباشد. ایران یکی از همین کشور های وارد کننده ست که با توجه به قیمت های اخیر خودرو های اروپایی ،خودرو های چینی بازار گرمی در میان مردم پیدا کردند . تعمیرات گیربکس اتوماتیک این خودرو ها نیاز به مهارت خاص تر و بیشتری نسبت به سایر خودروهای دیگر دارد که  مجموعه گیربکس شکری مفتخر است این اطمینان را به شما بدهد در این زمینه متخصص میباشد .تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی در این مجموعه صورت میگیرد.

تعمیر گیربکس چینی بسیار حساس است و باید توسط متخصص انجام شود در غیر این صورت حتما توقع خرابی زود هنگام گیربکس و حتی قطعات دیگر و دو برابر شدن هزینه ها را داشته باشید.
استفاده از قطعات اصلی و اورجینال که با استانداردهای روز دنیا همراه می باشد مهمترین ویژگی های مجموعه گیربکس سنتر شکری  می باشد.

در این مجموعه تعمیر انواع گیربکس خودروهای چینی انجام میشود

 با مدیریت آقای شکری  

09147894781

گیربکس اتوماتیک شکری در تبریز

گیربکس اتوماتیک شکری در تبریز

آدرس لوکیشن گیربکس اتوماتیک شکری در تبریز

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیربکس اتوماتیک شکری در تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *